امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

ازشيرگرفتن

1390/12/7 22:51
نویسنده : مامانی
758 بازدید
اشتراک گذاری

امروزباتوکل به خداوحمايت هاي همسري وبعدازکلي تحقيق وپرس وجوتصميم گرفتم اميرعلي ازشيربگيرم ديگه خيلي سمج شده باوجوديکه شب سيرش ميکنم بازم تاصبح شيرميخورهناراحتبامشاوره هم که صحبت کردم گفت بهترين موقع براي ازشيرگرفتن بچه ها15تا18ماهگيه.وقتي2ساله بشن بيشترسرشون ميشه به شيرم بيشتروابسته ميشن اونوقت گرفتنش خيلي سخت ترميشه.خلاصه من که عزمموجزم کردم وازامروزشروع کردم صبح ساعت9که بهش شيردادم ديگه بهش ندادم تاالان.(ساعت22:40)ظهروبعدازظهرم کلي نق زدوبهونه گرفت گفت:ديتا ديتا.منم باکلي قصه وآقاگاوه وخانم ببعي خوابوندمش.عصرهم بردمش بيرون پياده روي کردخسته شدخوابيد.تصميم دارم فعلاشيرروزاشوترک بدم بعدهم کم کم شباشوچشمکانشالله که اينمرحله اززندگي روهم به خوبي وخوشي پشت سربذاريمقلب

اميرعلي جونم وقتي که بيرونيم ميايم خونه وايميسه تودروهي ميگه جا جا (جاکفشي)تاکفشاشونذاره توجاکفشي قدم ازقدم برنميداره

اصلااجازه نميده پوست کيک و.. ياکاغذي براي يک ثانيه روزمين بمونه همين که کوچکترين آشغالي ميبينه فوري شيرجه ميزنه روش وميگه آقالي آقالي(سطل آشغال)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ارمیا
8 اسفند 90 8:40
وای فکز کنم مرحله خیلی سختیه.امیدوارم به خوبی بگذرونین. آفرین به پسر منظم.
مامان اميرحسين
11 اسفند 90 16:12
توي پست بالا نتونستم كامنت بزارم موفق باشي كار سختيه اما اوايلش بعدش راحت ميشي
خاله نازی
11 اسفند 90 16:40
ایشالا به خوبی بگذره ای جان اینکاراش به من رفته ها