امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

روزعيد1391

1391/1/1 22:36
نویسنده : مامانی
703 بازدید
اشتراک گذاری

صبح زودپاشدم کاراموکردم هي خداخداميکردم اميرعلي هم موقع سال تحويل بيداربشه هي رفتم واومدم وهي نگاش کردم ديدم خيرخواب نازه.تااينکه8دقيقه مونده بودبه سال تحويل ازخواب بيدارشدالبته هنوزم خوابش مي اومدولي تحويلش نگرفتم تاموقع سال سه تايي باهم باشيم.

اينم عکسش باوجودخواب فراوانچشمک

اينم چندتاعکسم قبل ازرفتن به عيدديدني گرفتم.

 

اين عکسهاهم مال آخرشبه که خسته اومديم خونه مثلابخوابيم آقاتازه ياداسباب بازياش افتاده بود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهره مامان آریان جون
1 فروردین 91 23:53
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید اخییی خیلی خوابت ماد خاله؟پاشو پاشو تا ار عیدیت جا نمونی گل پسر
مامانی سید کوچولو
2 فروردین 91 16:07
سال نو مبارک
خاله نازی
2 فروردین 91 20:30
سال نو مبارک عزیز خاله عیدیاتو جمع کن من اومدم با هم بریم خرید
مامان آرشیدا قند عسل
6 فروردین 91 11:46
و قدم مانده به خندیدن برگ ، یک نفس مانده به ذوق گل سرخ، چشم در چشم بهاری دیگر ، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان ، یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان ، سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید
مامان آراد(خاطره)
14 فروردین 91 19:12
سلام ...سال نو مبارک...خدا پسر نازتونو همیشه نگهدار باشه...سال جدید هم پر باشه از برکت و شادی.... خواستین از ما هم دیدن کنین ...خوشحال میشیم...
مامان آرینا موفرفری
16 فروردین 91 1:18
سال نو مبارک عزیزم.
منصوره
17 فروردین 91 13:49
سلام خدا حفظش کنه
مامان آرینا موفرفری
17 فروردین 91 15:22
سلام عزیزم.سال نو مبارک.انشااله سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشین.