امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

پسرک دوساله من

1391/9/18 22:04
نویسنده : مامانی
845 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک دوساله من16تادندون داره.الان چندوقته دستش دایماته دهنشه فکرکنم بخوادبازم دندون دربیاره

پسرک دوساله من تموم میدونهاوخیابونهای شهروحفظه.وقتی نزدیکای جایی میرسیم آدرس میده میگه ازاینجامیریم خونه.ازاینجامیریم پارک و...

پسرک دوساله من یه کلیپ موبایل ازپرش موتورهادیده فقط فکروذکرش اینه که موتوریه رفت بالاکوه افتادزمین کله شکست روزی ده باراین جمله رومیگه اگرم بریم خیابون کسی روببینیم یاکسی زنگ بزنه خونمون این موتوریه روباآب وتاب براش تعریف میکنه

پسرک دوساله من میگه:میخوام برم مدسه(مدرسه)درس بخونم دگ دگ(دکتر)بشم

پسرک دوساله من توخونه وقتی بازی میکنه دوتاماشیناشومیزنه بهم میگه مامان تفاسس(تصادف)کردن دیروزتوماشین بودیم یه تریلی ازکنارمون ردشدگفت مامان چراماشین بزرگه رفت گفتم پس چیکارکنه گفت تفاسس کنیم

پسرک دوساله من ازیک تاده میشمره شعرای توپ قلقلی ویه پسردارم شاه نداره وچندتاشعردیگه هم بلده بخونه

پسرک دوساله من وقتی غذامیخوریم جمع کردن سفره بااونه خودش که میخوره تموم میشه کاری نداره ماتمومیم یانه شروع میکنه دونه دونه ظرفهاروبردن هریه دونه که میبره میگه دستم دردنکنه

موقع بازی کردن میگه مامان دارم چیکارمیکنم(هی ازش پرسیدم داری چیکارمیکنی)

پسرک دوساله من مغزش شده پرسوال هرچی میبینه میگه مامان این چیه؟چرافلان شد؟و...

پسرک دوساله من دیروزبه پسرخالم(ارسلان)که11ماه ازخودش کوچیکتره میگفت بیااینجابزنمتخندهاونم بهش لبخندمیزدامیرعلی هم عصبانی شدگفت تیکت(تیکه تیکت)میکنمقهقهه

پسرک دوساله من روزی ده بارمنو باباشوبغل میکنه میگه جیگلم(جیگرم)قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ناهید مامان فاطمه گلی
20 آبان 91 2:38
سلام ماشالله به امیر علی جونم که اینقدر بامزه وباهوشه کارات خیلی دوست داشتنی پسر دوساله مامانی قربونت برم خاله جون می بوسمت
رسول
20 آبان 91 13:20
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا آفرین عزیزم
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:56
ای جانم ماشالله روز به روز شیرین تر میشی ها جیگلم. راستی زود بیا برا خاله توضیح بده ماجرای پسرخاله چی بود واقعا دستم درد نکنه جالب بود.
ناهیدمامان فاطمه گلی
24 آبان 91 13:45
سلام من فاطمه ابجی ناهید جون فعلا مدیریت وبسایت دست من هستش تا نی نی جدید بیاد و ایشالا خود ابجی ناهید مدیریت کنه و دوباره به شما سر بزنه ولی منتظر حضورتون هستیم و ما رو تنها نزارید مخصوصا ابجی ناهید رو و براش دعا کنید که ایشالا بسلامتی نی نی دنیا بیاد التماس دعا.
khale nazi
10 آذر 91 0:36
ghorbonet beram ke inghadr khoshmaze va shirni