امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

شیرین زبون

1391/10/18 21:53
نویسنده : مامانی
866 بازدید
اشتراک گذاری

دندونهای امیرعلی به نوزده تارسیدهنیشخندیه دونه دیگه مونده تادندوناش کامل بشه

یه عالمه شعرهای خوشگل بلده که همشوخودش کامل میخونه مثله:یه توپ دارم قلقلیه-پسرباباقشنگه-گنجشکک اشی مشی-نی نی شده یه ساله-بهاربهاره-آقاپلیسه و...

صلوات روهم کامل میفرسته تاعدد10 هم میشمارهقلب

 

تلفن که زنگ میخوره وقتی تلفنم تموم میشه میگه مامان کی بود؟چی گفت؟زبان

وقتی خوراکی میخوادمیادالکی میگه مامان بله صدام کردیتعجب

یه مدتی بودسی دی خاله ستاره براش میذاشتم یکی ازآهنگاش اسمش شب یلداست که پسره توش هندونه زیادمیخوره دلش دردمیگیره چندروزی بودصبح که ازخواب بیدارمیشدمیگفت مامان دلم آی دلم همچینم دست میذاشت رودلش که میخواستم ببرمش دکتربعدبهش گفتم وقتی میگم خوراکی نخورگوش نمیدی دلت اینجوری میشه گفت نه مامان خوراکی نخوردم هنونه(هندونه)خوردم فهمیدم بچم جوگیرشدهخنده

خیلی دوست داره بره مدرسه ومهدکودک.دیروزبردمش مدرسه خاله ریحانه.زنگ تفریحشون بودکه رسیدیم اولش که ازدررفت توبااین همه سروصداوهیاهواولش هاج وواج مونده بودولی بعدش شروع کرددنبال بچه هادویدن وبازی کردن.بعدشم رفت کلاس خالشودیدودرآخرم به زورآوردمش خونه.لبخند

وقتی جانمازپهنه یاکتاب دعادستشه الکی دهنشوبیصدابازوبسته میکنه یعنی منم آرهاز خود راضی

اصلااسباب بازیاشوبه کسی نمیدهناراحتاگرم کسی دست به کیف یابقیه چیزای من وباباشم بزنه کلی باهاش دعوامیکنه

بازیهای موردعلاقشم:نقاشی کردن-ماشین بازی-کتاب قصه براش بخونم-قایم موشک باجیغ فراوون-سرسره بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

علی
19 دی 91 15:03
che beche khashoki
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:14
الهی منم ازدست سوال جواب کردنهای آریان امون ندارم.خدا نکنه با تلفن صحبت کنم تا ده دقیقه باید جواب پس بدم کی بود>چی کارداشت؟کجابود و ...
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:15
پسر گلمون چه زود رفته مدرسه؟افرین انشالله موفق باشی عزیزم
خاله نازی
30 دی 91 18:11
الهی قربون برم این پسر باهوشو وای خیلی باحاله که میاد میگه بله صدام کردی من که خسیس نیستم به خودتون رفته که به کسی چیزی نمیده