امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

شیطونم

1391/10/30 21:47
نویسنده : مامانی
796 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزپسرم اولین آرزوشوبازگوکرد:گفت مامان دلم میخوادپروازکنمتعجبنمیدونم این حرفش ازکجاسرچشمه گرفته ولی خیلی قشنگ وازته دلش گفتقلب

امیرعلی بردم حمام قبل ازآبکشش گفتم صبرکن لیفتوبشورم بعدآبکشت کنم اولش چیزی نگفت یه دفعه دیدم شروع کرددادزدن گفت:بدولرزکردمخنده

صبح خوروشت ریختم توزودپزوقتی آبش جوش میادسوت میزنه همین که صدای سوتش دراومدگفت پاشوپاشوغذات سوختخنده

همش سواراین چرخ کوچولومیشه میگه خبافظ(خداحافظ)من دارم میرم مدرسهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله نازی
1 بهمن 91 16:34
قربونت برم که اینقدرشیرین زبونیوای خدا میگه لرزکردم. غذات سوختخیلی باحال بوددورت بگردم اینقدرشیرینی
مامان کوثری
1 بهمن 91 21:53
آخ ببخشید حواسم نبود با وبلاگ دیگه ام پیغام گذاشتم این وبلاگ دخترمه اینجا بهم جواب بدین
مامان اميرحسين
4 بهمن 91 21:46
از دست اين شيطون پسر،
l,kh
8 بهمن 91 21:10
سلام .خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید .
زهره مامان آریان
9 بهمن 91 0:43
ادم میمونه اینا این کلمه های گنده تر از دهنشون رو از کجا یاد گرفتن. ماشالله به شیرین زبون خودم