امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

پسرمهربون من

1392/1/25 22:39
نویسنده : مامانی
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی جونم اینروزاخیلی مهربون شده روزی هزاربارمنوباباییشوبوس میکنه ومیگه مامانی دوست دارمقلب

بیشتروقتابه من میگه آجیچشمکچون خواهرم جلوش بمن گفته آجی اونم بهم میگه آجیقلب

شکرخدابالاخره مریضی هم ازبدن پسریکی یکدونه ام رفت ودندون آخریشم یه کوچولوزده بیرونقلب

به خاطرمریضیش قبل ازعیدکه بردمش دکترتقریبایک کیلویی کم داشت که فکرکنم الان بخاطرطولانی شدن مدت مریضیش وزنش کمترهم شده باشه اینروزاهم وغمم شده اینکه وزن ازدست رفتشوجبران کنم خوراکیهای مثل چیپس ونوشابه و...راهم دارم بطورکامل دارم ازبرنامه های روزانش قطع میکنم چندروزی خیلی بهونه میگرفت وگریه میکردکه خوراکی میخوام منم باوجودیکه اعصابم خردشده بودودلم میخواست بهش بدم وفقط صداش قطع بشه ولی خودموکنترل کردم تاامروزکه شکرخدادیگه هروقت گرسنش میشه غذاومیوه بهش میدم دیگه بهترقبول میکنه که بخوره وزیادبهونه خوراکی نمیگیره البته تاخونه خودمون هستیم وزیرنظرخودم هستاجایی که بریم چشمش به دوتاآدم بخوره دیگه کنترلش سختهناراحت

اینروزاخیلی دستشوییشونگه میداره دقیقه 90میگه جیش دارم بعضی وقتاهم میزنه به شرتش بعدمیگه جیش دارم واقعاکلافه شدم فکرکنم لجبازی میکنه یاشایدم عادیهمتفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهره مامان آریان
25 فروردین 92 23:34
جیش دقیقه 90 دیگه داره دیوونم میکنه.خدا بهمون صبر بده
خاله نازی
30 فروردین 92 16:04
خدارو شکر که عزیز خاله حالش خوب شده خواهرزاده مهربون من