امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

دردودل

1392/3/14 15:40
نویسنده : مامانی
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی جونم نمیدونم وقتی این مطلب هارومیخونی چندسال داری ولی میخوام اینوبهت بگم که مامانی عاشقانه دوستت داره وبهترین هاروبرات آرزومیکنهقلبمنوببخش اگربعضی وقتهاکم حوصله بودم وباهات دعواکردم یاسرت دادزدم ولی همیشه دوستت دارم جیگرکمقلبماچ

به خاطرگل رویت تموم سختی هایی که توی حاملگی وسزارین کشیدم وفراموش کردم ودیگه ازقرص استفاده نمیکنم میدونم الان ازبچه کوچولوخوشت نمیادولی مطمنم چندسال دیگه به دردهم میخوریدوتنهانیستی.انشالله خداهم به زودی یکی دیگه ازفرشته های آسمونیشوبهمون ببخشه.

خداروهزاران هزااااااااااااااااااااااااااااااااااارمرتبه شکربه خاطربچه سالم ونعمتهای فراوونشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان دانیال
15 خرداد 92 10:40
سلام دوست جوووونم خوبی درست شنیدم نی نی میخوایمگه امیر علی چند سالشه زود نیست ولی اگه میخوای ایشالا زود زود بیاد تو دلت
مامان ماهان
16 خرداد 92 6:43
سلام.ایشالله خدا فرزندی سالم و صالح نصیبتون کنه.آمین. خوب وقتیه.اگه الان نی نی بیاد تو دلت با داداشی فقط سه سال فاصله داره و دوستای خوبی برای هم میشن.من هم با داداشم که سه سال فاصله داریم از باز همون بچگی تا الان خدارو شکر خیلی با هم صمیمی بودیم
زهره مامان آریان
18 خرداد 92 7:23
انشالله به سلامتی.امیدوارم خیلی زود نی نی جون بیاد تو دلت و منتظرمون نذاره.
شقایق
19 خرداد 92 2:00
جانممممممم هزار ماشالا گل پسر
خاله نازی
25 خرداد 92 0:03
انشاله هر چی خیره برات پیش بیاد خواهرمن منتظر دومی هستم