امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

بازم اسباب کشی

1392/4/31 23:01
نویسنده : مامانی
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

بازم اسباب کشی داشتم وامروزنتم وصل شده خیلی وقته براگل پسرم مطلب نذاشتم.ناراحت

خونه جدیدمون پشتش باغه ویه جاده خاکی که ازتوش گوسفندردمیشه.روزای اول که صدای زنگوله گوسفندامی اومدامیرعلی میگفت صدای چیه گفتن زنگوله گوسفند.حالاهمین که صداشون میادمیدوه میره بالا میگه مامان بدو(انگوله ها)اومدننیشخند

همچنان عاشق موتورهای شاسی بلندیابقول خودش موتورهای جی تی آ(gta)هست.

اینم عکس امیرعلی وونوس خانم دخترهمسایه جدیدمونه.ده دقیقه باهم بازی میکنن یه ساعت جیغ ودعوا

عشق مامانی درمسجد

فعلاازفکربچه دوم اومدم بیرون حالاکه همین عزیزم ماروبس.تابعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله نازی
1 مرداد 92 3:07
سلام سلامخونه جدید مبارک قربونت برم که اینقد خوشمزه ایانگوله ها دوست دارم عزیزدلم هزار تا بوس از راه دور
مامان اميرحسين و ارميا
6 مرداد 92 23:59
آخ اسباب كشي آدمو از پا در مياره .ايشالا دفعه بعدي خونه خودت اسباب كشي كني.به نظر من اگه دوست داري الان بزار بچه دار شي نزار ديرتر شه پشيمون ميشيا بعدش درس و مدرسه و رسيدگي به اميرعلي سختتر ميشه
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 20:09
انشالله دفعه بعد برین خونه خودتون. من که همش میگم از دست همین یکی دیوونه شدم چطوری دوتا رو نگه دارم. انشالله هرچی خیره پیش بیاد.