امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

دوسال ونه ماهگی

1392/5/8 15:07
نویسنده : مامانی
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمامانی اینروزاخیلی زورشدی وهمش باجیغ ودادکاراتومیخوای ببری جلومن هم که مخالف زورگفتنم خیلی اعصابم خردمیشه تاباهات راه بیامکلافه

وقتی میخوایم ازخونه بریم بیرون تابیای آماده بشی ودستشویی بری پشیمون میشم ومیشینم بعدش میای باگریه ازم میخوای بریم بیرونقهر

صبح تاچشماتوبازمیکنی میگی مامان برام سی دی ماشینی میذاری.میای پازل بچینیم.برام کتاب میخونی.میای پازل میوهای و...هرچی بزرگترمیشی بیشتروقتمومیخوای نمیدونم چراتنهایی بازی نمیکنی؟

همش دم آشپزخونه میشینی ومن تابیام کاراموبکنم هی بهونه میگیری ومیگی مامان یه چیزی.هرچی هم بهت میدم اون یه چیزی نمیشهناراحت

چندتاپازل داری که همشوخودت تنهایی میچینی ماشالله به پسرباهوشم که بادوبارچیدن یادگرفتهقلب

دیشب بهم گفتی مامان یه نی نی بیاریم اسمشوبذاریم نی نی علیخندهخندهخنده

بیشترآهنگهایی که توماشین گوش میدیم روحفظی.چندروزه پیش میخواستیم باماشین بریم بیرون یه آهنگ خارجی ازشکیراداشت میخوندباهاش همراهی میکردی برگشتم عقب نگاهت کردم دیدم بله گوشام درست شنیده من که خودم درست نمیفهمم چی میخونهخجالت

همچنان عاشق تخته فنروپارک رفتنیقلب

این کیکوخودم درست کردم که تقدیمش میکنم به آجی نازی وشوهرش برای تبریک خونشونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله نازی
12 مرداد 92 0:01
واییییی آجی دستت دردنکنهممنونعجب کیکیایشالا شیرینی خونه خودتون قربون پسر برم من که تنهایی حوصلش سر میره ماشالا هزار ماشالا باهوش خالهاینا همش به من رفته نی نی علی خوشتیپ باهوش خوشمزه من دوست دارم یه عالمه
مامان بردیا
13 مرداد 92 1:24
الهي قربونش برم.ماشالا به اين خوشگل باهوش خودم.[قلب ماماني عجب كيكي پختي...كدبانوووو
مامان محمد
16 مرداد 92 14:58
پسرامون هم سنن. خدا حفظش کنه. شما هم به ما بسر. مایل بودی تبادل لینک کنیم www.koodakiemohamad.mihanblog.com
زهره مامان آریان
18 مرداد 92 20:07
من فکر می کنم فقط اریان زیاد اذیت می کنه من مامان بدیم زیاد دعواش می کنم. اما فکر کنم بیشتر بچه ها همینطورین. اما هرکار می کنم نمیتونم صبور باشم.خسته شدم. چه کیک خوشکلی شده. نوش جونتون
مامان اميرحسين و ارميا
29 مرداد 92 21:06
آخي اين بچه ها همينجورن وقتي ميخايم باهاشون بريم جايي خسته ميكنن ما رو نگران نباش ما هم داريم مثل اميرعلي