امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

تولدت مبارک

1392/7/27 15:27
نویسنده : مامانی
2,324 بازدید
اشتراک گذاری

                            ماچعشق مامان تولدت مبارکقلب

وجودتوتنهاهدیه گرانبهایی بودکه خداوندمن رالایق آن دانست وهدیه من به تونازنین قلب مادری است که فقط برای تومیتپد.دوستت دارم پسرم.تولدت مبارک

 

امروزتولدته عزیزمامان.ولی من نتونستم برات تولدبگیرم عمه بابایی فوت کرده.همگی خیلی ناراحتیم خدابیامرزخیلی خانم خوبی بودخدارحمتش کنه.انشالله سال دیگه برات یه تولدخشگل میگیرم.خداروصدهزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارمرتبه شکرکه یه پسرسالم بهم هدیه داده.خدایاشکرت.

این عکس روهم باونوس (دختردوستم وهمسایمون)گرفتی.امروزم زحمت کشیدن وبرای تولدت یه جفت کفش برات هدیه آوردنقلب

این عکس روهم دیروزکه همگی (فامیلای بابایی)رفته بودیم خونه بابابزرگ بابایی ازتون گرفتم

امیرعلی-هستی-یاسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پرهام
27 مهر 92 18:30
امیرعلی نازنین تولدت مبارک اقاخوشگله ایشالا100ساله شی
مامان فاطمه
28 مهر 92 16:14
سلام خوبید به به امیر علی جون نفس خاله تولدت مبارک انشالله 150ساله شی وهمیشه در زندگی موفق باشی فدات بشم که نشد برات تولد بگیرن عیب نداره خاله جون همیشه زنده وسالم باشی مامان مهربونت برات بهترین تولدها که لایق شماست برات میگیره فاطمه ومحمد رضا هم تولدشون نزدیکه می خواستم قبل ماه محرم جشن بگیرم عموی بابای فاطمه فوت شدن که نشد اینم یه عالمه گل برا تولدت
مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
28 مهر 92 16:18
خدا عمه جونتونو رحمت کنه بقای عمرشما باشه عزیزم ناراحت شدم الهی همیشه سالم باشید ودیگه داغ نبینید امیر علی جونو داماد کنبد عزیزم اون کامنت قبلی ادرسش مال من نبود چون زن داداشم قبل من تونت بوده منم حواسم نبود با ادرسمو بذارم با ادرس ایشون ارسال شد ببخشید این ادرس منه
زهره مامان آریان
4 آبان 92 0:12
تولدت مبارک پسری.انشالله دامادش کنید.
خاله نازی
16 آبان 92 22:30
عزیزخاله تولدت مبارکدوست دارم عزیزدلمایشالا همیشه شاد و سلامت باشی در کنار مامان و بابا ایشالا سال دیگه یه تولد خوب میگیری خدا عمه خانم رو هم رحمت کنه.خدا بهتون صبر بده
فاطمه
26 دی 92 20:16
تولدت عزیزم پر از ستاره بارون