امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

بازمانده های تولد

1392/8/6 15:57
نویسنده : مامانی
2,415 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی قشنگم امسالم نتونستم برات تولدبگیرم چون عمه بابایی فوت کردوعذادارشدیم.ولی بابابزرگ ومامان بزرگ وخاله ریحانه وخاله نازی ودایی علی برات یه کیک وچندتاکادوگرفتن.دستشون دردنکنهقلب

اینم اولین عکس3در4که برای دفترچه بیمه میخواستیم.البته این عکس کیفیت نداره چون باگوشی ازروی عکست گرفتم.

الانم که دیگه شکرخداسه سالت تموم شده وواردچهارسالگی شدیقلبهرروزم شیطون تروزورترمیشی.ماشالله زبونتم اینقدشیرین ودرازشده که اصلانمیتونم جلوتوبگیرملبخندهمین که سالمی خداروروزی صدهزززززززززززززززززززاربارشکرمیکنمقلب

توی خونه هم که دیکتاتوری.همین که من وبابایی میخوایم تلویزیون ببینیم سریع میری وبرای خودت باب اسفنجی وماشینهاو...میذاری.هرروزم که یه پازل جدیدازمون میخواینیشخند

واقعادیگه اتاقت برای اسباب بازی جانداره ولی همش میگی من حوصلم سررفته.موبایلتوبده بازی کنمناراحت

امسالم خیلیاگفتن بذارمت مهدکودک ولی نبردمت حالاکه خودم خونه ام چه کاریه.میخوام تامیخوای بخوابی وبخوری وبازی کنی تاانشالله5سالگی ببرمت مهدوبعدشم پیش دبستانیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان دانیال
6 آبان 92 16:38
سلام عزیز دلم تولدت مبارک ایشالا خدا حفظت کنه واسه مامان و بابای گلتخدا عمه باباتم بیامرزه روحش شاد میبوست گلم
مامان بردیا
8 آبان 92 19:24
تولدت خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی مبارک
سهیلا
10 آبان 92 15:06
تولدت مبارک عزیزم. منم نتونستم برا پسرم جشن بگیرم. ایشاا.. سال دیگه
خاله نازی
16 آبان 92 22:34
تولدت مبارک عزیزدلم وای چه عکس باحالی شده این عکس 3در4.انگار یکی دیگه استخیلی عوض شده قربونت برم شیرین زبون خوشمزه من ماشالا چقدر پازل داری خاله جون
مامان بردیا
20 آبان 92 20:22
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:18
عزیم تولدت با تاخیر مبارک ببخشید من دیر اومدم اخه گرفتاریم خیلی زیاد بود ولی خوشحالم که الان اومدم راستی برید خصوصی براتون دارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:25
عزیزم خوب کردید نذاشتید مهد هنوز خیلی زودهست فاطمه هم زود گذاشتم چون خودش دوست داشت بعد ش از مهر که رفته تا الان همش مریضه داداشش رو هم مریض کرده هرچی دکتر می برم خوب نمیشن دیوونم کردن خودشون هم دیگه چیزی ازشون نمونده ادم خودش حوصله کنه تو خونه اموزش بده هم تربیتشون بهتره هم یاغی نمیشن از بچه های دیگه چیزبدی یاد نمی گیرن وهم هروقت تونستید خودتون تفریح می برین اگه از من بود راضی نبودم فاطمه بره مهد از وقتی رفته رفتارش یه کم تغییر کرده یعنی بعضی وقتها حرف گوش نمی ده زبون درازی میکنه اولاش افتضاح بود ولی خدارا شکر الان خیلی بهتر شده
فاطمه
26 دی 92 20:14
امیر علی جون با تاخیر بازم تولدت مبارک عزیزم ایشالله سال دیگه برات جبران کنیییییییییییییییییییییییییم همگی