امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

محرم92

1392/8/24 16:30
نویسنده : مامانی
1,646 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی جونم هرروزصبح که چشماتوبازمیکنی اگه پیشت نباشم کلی صدام میکنی ومیگی بیاپیشم بخواب بعدازنیم ساعت که پیشت میخوابممنتظرپامیشی میگی خوب حالانوبت سی دی گذاشتن واقعاخسته شدم ازقیافه باب اسفنجی ومک کویینناراحتروزی ده باراینارومیبینینگراندستشویی رفتنت هم که همش بازوره والتماسنگرانبااین همه اسباب بازی که داری همش حوصلت سررفته ونق میزنی وبهونه میگیریناراحتخیلی دوست داشتم آدم حوصله داری بودم وهمه کارهاتوبدون کوچکترین اعتراضی تحمل میکردمقلبولی حیف که کم طاقتم ودلم میخوادهمیشه منظم ومرتب باشی اتاقت هرروزمرتب باشه و...میدونم کارم اشتباهه ولی دارم سعی میکنم کمی بیخیال بشم اینجوری به نفع هردوتامونهقلبماچ

جدیدادیگهplay 2(پلی استیشن)هم بازی میکنینیشخند

اینم عکسای محرم امسال

دیروزمیخواستیم بریم تعزیه بابایی رفت ماشینوازپارکینگ بزنه بیرون بهم گفتی بیاتابابایی ماشینوبزنه بیرون چندتافیگورمیگیرم ازم عکس بگیرخنده

این دوتاعکسم قبل ازنمازظهرعاشوراازت گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:14
ســـــــــــــــــــــــــــلام اینجا چه خبره وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود امیر علی عزاداریهات قبول وهمچنین شما مامان مهربون چقدر لباس مشکی بهتون میاد انشالله فقط برا عزاداری امامحسین(ع) بپوشی گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آبان 92 15:15
فدای عکس فیــــــــــــــــــگورت بشم عسل خاله
مامان بردیا
6 آذر 92 8:27
عزاداریها قبول قربون اون فیگورات
خاله نازی
9 آذر 92 22:04
سلام سلام به خواهرزاده یکی یکدونمعزاداریهات قبول باشه عزیزخاله چه فیگورایی گرفتیا شیطون
مامان دانیال
12 آذر 92 9:06
سلام شکلات شیرینم ایشالا امام حسین نگهدارت باشه قربون اون فیگوراتم برم من بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
فاطمه
26 دی 92 20:12
عزیزم امام حسین نگهدارت باشه خشکلم با این فیگوراااااات