امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

مشهد

1392/9/27 16:00
نویسنده : مامانی
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااای نمیدونیداینجاچه هوای سررررررررررردوخشکی هست اصلابارون نزده خیلی هم ویروس ومریضی

زیادشده من که بلدنیستم ولی قدیمیامون میگن اگه یه بارون بزنه مریضی وویروس هاازبین

میرن.خداجووووووووووووون لطفابارووووووووووون

خودم الان سه هفته هست سرماخوردم هرچی هم دارومیخورم مریضیم تموم نمیشه .بخاطرهمینم هست که خیلی وقته برای گل پسرم پست نذاشتم اصلاحال وحوصله نداشتم. خوووب خداروشکرامسال هم تومحرم امام رضاماروطلبیدمشهد.من وبابایی وامیرعلی وبابابزرگ(بابای خودم)جای همتون خالی خوب بودباقطاررفتیم .اونجاهم چهارروزموندیم ازبس سردبودزیادنمیشدبیرون رفت ولی بازم خوب بود.این عکس روتوی قطارگرفتم خیلی کیفیتش خوب نشدهاین هم توباغ وحش وکیل آباداینم توی حرم امام رضا(ع)ایشالله روزی همتون بشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دانیال
30 آذر 92 15:30
سلام عزیزای دلم زیارتتون قبول باشه همیشه به سفر و شادی بوس واسه مشتی امیر علی جون
خاله نازی
2 دی 92 18:31
ایشالا همه جا یه بارون حسابی بیادایشالاخوب شی خواهری و زود زود عکس بذاری به به عجب پسرخوشکلیزیارت قبول مشهدی امیرعلی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 دی 92 7:56
زیارت قبول عزیزم انشالله خدا شفا بده امثل همه جا مریضی زیاد وطولانی بود وهست خدا به دادمون برسه
فاطمه
26 دی 92 20:10