امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

باهوش مامان

1390/8/4 9:34
نویسنده : مامانی
442 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزوقتی که نشستیم توماشین بابایی امیرعلی جونم یه کارجالب کردانگشت اشارشوگذاشت روبالابرشیشه ماشن که بیاره پایین(من همین که میشینم توماشین اول شیشه رومیدم پایین)چشمک

 

قهرکردنم یادگرفته دیشب وقتی داشتم اسباب بازیاشوجمع میکردم هی یه چیزایی میگفت(بببب ددد)وهی کپلی روزمین میخوابیدپامیشدیه کم نگاه میکردودوباره یه چیزایی میگفت ومیخوابید(که چراداری اسباب بازیاموجمع میکنی)زبان

 

دیروزیه شیشه نوشابه دستش بودتوش یه کم نوشابه بوددیدم رفت لیوانشوآوردهی شیشه رومیزدبه لیوان ومیگفت ماما ماما(یعنی نوشابه برام بریزتولیوان بخورم)نیشخند

 

صدای ماشین بابامومیشناسه همین که صدای ماشینش میادمیره پشت درومیگه بابزگمژه

 

وقتی داریم دربارش حرف میزنیم خوب گوش میده بعدهمون کاریوکه داشتیم تعریف میکردیمومیکنهلبخند

 

دیشب بهش میگم گوشاتونکن هی تندتندگوشاشومیکندبعدازیه مدت که اصلایادم رفته بودچی بهش گفتم اومدگفت ماماوهی گوشاشومیکندخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

khale nazi
4 آبان 90 15:46
جان منی تو عزیزمی وای الان دلم میخواست پیشت بود محکم بغلت میکردم.100تا بوست می کردم کارای قشنگتو بذار من که اومدم انجام بده
مامان آریان جون
4 آبان 90 21:59
وروجک شیطون شدیا.حالا گوشاتو بکن
مامان سام
5 آبان 90 15:14
بچه ها باهوشن ميخوان همه چيز رو تست كنن يا كاراي ما رو انجام بدن