امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

آرایشگاه

1390/9/4 0:05
نویسنده : مامانی
468 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته برای گل پسرم مطلب نذاشتم آخه خاله ناری اومده اینجاهمش باهم میریم بیرون یامهمون داریم خلاصه وقت نشددیگهلبخندولی توهمین هفته دوتاکارمثبت براگل پسرم انجام دادم.اول اینکه عکسهاشواز1ماهگی تایکسالگی طراحی کردم وچاپ کردم وبالاخره آلبوم یکسالگی امیرعلی هم عکسدارشداصلاتوآلبومش عکس نداشت همه عکساش توکامپیوتربودمژه

دوم اینکه موهای جیگرطلاروهم کوتاه کردم خیلی دوست دارم بذارم موهاش بلندشه ولی فکرکنم زودباشه چون این روزای آخرهی دست میکردتوموهاش وموهاشومیکشید.ازاول هفته که میخواستم ببرمش موهاشوکوتاه کنم نشدتادیروزکه بالاخره موفق شدماز خود راضیآخه بارون می اومدنمیشدببرمش من عاشششششششششششششششششششششششق بارونم

ولی ایندفعه دلم میخواست هوازودی آفتابی بشه امیرعای ببرم آرایشگاه چون خیلیییییییییی توآرایشگاه گریه میکنه ومیترسه که ازاول هفته همینطوراسترس داشتم که خداروشکرباوجودگریه های شدید واعصاب خردکن بخیروخوشی تموم شدهورا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سام
4 آذر 90 9:31
خوب به سلامتي موهاش رو كوتاه كرد
مامان ارميا
6 آذر 90 10:57
موي جديد مبارك عسلم.
مامان آریان جون
7 آذر 90 0:59
مبارکه.انشالله دامادیش
نازی
17 آذر 90 22:22
عجب روزی بود.آخر کار دیگه اشک من داشت در میومد