امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

محمدم دوست دارم.

1390/9/25 21:09
نویسنده : مامانی
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

کنارم هستی امادلم تنگ میشه هرلحظه خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه

کنارم هستی وبازم بهونه هامومیگیرم میگم وای چقدرسرده میام دستاتومیگیرم

یه وقت تنهانری جایی که ازتنهایی میمیرم ازاینجاتادم درهم بری دلشوره میگیرم

فقط توفکراین عشقم توفکربودن باهم محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم

میدونم که یه وقتایی دلت میگیره ازکارم روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارم

محمدعزیزم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی سید کوچولو
25 آذر 90 23:38
وااااااااااااای چقدر خوش به حالش شد
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 10:09
سلام ايشالا هميشه عشقتون جاويدان باشه
نازی
26 آذر 90 19:36
من درباره مسایل خانوادگی نظری ندارم هر دوتون سالم و خوش و عاشق باشید.به محمد سلام برسون جیگر خاله رو هم ببوس