امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

فرهنگ لغت امیرعلی در12ماهگی

1390/7/2 16:26
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی جونم به من وباباش میگه:باباوماما بعضی وقتهاهم که میخوادخودشولوس کنه به باباش میگه بابایی

وقتی بهش چیزی میگیم مثلامیگیم دست نزن میگه:باشه

پرنده:توتو                              بیرون رفتن:دد                   خوردنی:تته

مامان وبابا من وبابایش:بابزرگ ومابزرگ

وقتی میخوام پوشکشوعوض کنم میگه:پنبه

وقتی شیرمیخوادمیگه:دیتی

وقتی میگیم لالاسرشومیذاره روزمین ومیخنده

هرچی میبینه میگه:ازمنه یامن بوده

به خاله نازی میگه:بیبی

وقتی میخوادبخوره زمین میگه:ووش

وقتی چای میبینه میگهبه داغ میگه:دا دا

وقتی میخواددعوامون کنه دستاشوبالامیبره میگه:ب ب

الومیگه          اگه چیزی بخواددستاشودرازمیکنه میگه بده 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هستي
2 مهر 90 16:58
سلام اميرعلي گوگولي اومدم عكساتو ديدم ماشاالله خيلي توپولو دوست داشتني هستي تولدتم كه نزديكه تولدت مبارك
khale nazi
2 مهر 90 20:40
آفرین صدآفرین پسرنازم دوست دارم زودیادبگیر بگو خاله نازی میگی بیبی فکر می کنن من مامان بزرگتم
مامان آریان جون
3 مهر 90 0:12
nafasemaman
5 مهر 90 10:24
افرین امیر علی دیگه داری مرد میشه خاله قوربونت بره
farnaz mamane iliiya
15 مهر 90 13:13
ای جونم چقدر نازی تو خاله... مرسی که به ما سر میزنین.