امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

بالاخره اومدم

1391/3/23 0:39
نویسنده : مامانی
844 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعدازیه مدت طولانی اومدم.دوباره اسباب کشی کردیم.اینجاهم تلفنش مشکل داشت که شکرخداامروزدرست شدومنم دراسرع وقت خودمورسوندم.

امیرعلی جون در20 ماه زندگیش بسرمیبره

دندوناش تقریباکامل شده فقط اون ته ته دهنش مونده

همه کلماتومیگه یه کوچولوهم جمله میگه

عاشق ماشین بزرگه.توخونه بابالش یاهرچی بتونه دست اندازدرست میکنه وهی ماشینشوازروی دست انداززدمیکنه.بیرونم که میریم همین که یه ماشین بزرگ ازبغلش ردمیشه براش دست بلندمیکنه ودادمیزنه:ماشینه    ماشینه

بهش میگم اسمت چیه میگه امیره   میگم اسمت آجیت چیه میگه عشل(عسل)نمیدونم آجیش کجابوددیگه

اسم باباشم میگه محمد   ولی هنوززورم نرسیده اسم خودمم یادش بدم هرچی میگم بگوسمیه میگه س س

(قابل توجه آبجی نازی)بالاخره کلمه خاله هم گفته شدالبته میگه خاتههمینم شکر کن خواهری

ازصبح که بلندمیشه راه میره تاظهر.ظهرتقریبانیم تایکساعت خیلی فرج بشه دوساعتی میخوابه ودوباره راه میره تاآخرشب.شب هم پابه پای مابیداره تامانخوابیم اونم همچنان به اذیتهاش ادامه میده

 

چندتاازکلمه هایی که میگه روخیلی دوست دارم وخوشگل میگه:نیست:نیشت    نکن:نتن   عسل:عشل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله نازی
23 خرداد 91 20:17
سلام سلام عزیزمی جیگرخالهاز ظهرکه گفته خاله هی یادش میکنم ذوق میکنم دارم شکر میکنم خواهر قربون حرف زدنت آبنبات من
زهره مامان آریان جون
26 خرداد 91 1:29
سلام عزیزم خوبی؟باز اسباب کشی؟؟؟؟؟ مگه نرفته بودید خونه خودتون؟ گل پسری رو ببوس
عمو روحانی
15 تیر 91 10:29
سلام ای انتظــار انتظـــارم / سلام ای رهبر و ای یادگارم سلامم بر تو ای فرزند زهرا / سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا . . . ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک