امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان وبابا

25ماهگی

1391/9/23 21:57
نویسنده : مامانی
761 بازدید
اشتراک گذاری

دندون 17امیرعلی جونم دراومده.مبارک باشه عزیزم

هرروزصبح که ازخواب پامیشه میگه مامان کیف بخرمیخوام برم مدسه(مدرسه)درس بخونم دگ دگ(دکتر)بشم

جدیدااصلابااسباب بازیاش بازی نمیکنه یامیادمیشینه پیش من میگه بریم بیرون یابایدبراش سی دی خاله ستاره بذارمدلمم نمیادبذارمش مهدمیگم زوده بعداخسته میشه یه بچه ای هم که میادخونمون اسباب بازیاشوبهش نمیده که باهم بازی کننناراحت

دستاشومیاره بالامیگه مامان نگاه کن هیکله شدمنیشخند

من هنوزم امیرعلی مای بیبی میکنم اصلابلدنیست خبرکنه چندماه پیشم چندروزمیبردمش دستشویی  ولی خیلی گریه کردوآخرشم دریغ ازیه قطرهناراحتهمین که می آوردمش تواتاق جیش میکردعصبانیمنم بیخیالش شدم ولی الان خودش میگه مامان بریم دستشویی.وقتی هم میبرمش جیش میکنهلبخند

البته هنوزم بلدنیست خبرکنه ولی خوشحالم که خودش میگه بریم دستشوییقلب

چندتاعکس جدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

خاله نازی
24 آذر 91 1:59
دندون جدید مبارک دکترکوچولو قربونت برم عجب هیکلی داریا قبول باشه فسقلی
ناهیدمامان فاطمه گلی
25 آذر 91 21:51
سلام قربون امیر علی با این خوشمزگیهاش زیارت قبول عزیزم عکساخیلی خوشگله می بوسمت امیر جون خاله مامانی ممنون که بهمون سرزدید شرمنده که نگرانتون کردم واز اینکه دیر اومدم ببخشید احه سخت درگیرم انشالله بتونم بیشتر بهتون سر بزنم راستی عکسها ی یک ماهگی رو گذاشتم
زهره مامان آریان
27 آذر 91 0:09
دندون جدید مبارکه اقای دگ دگ خداروشکر که کم کم داری مامانی رو از شر پوشک خریدن نجات میدی.افرین
علی
27 آذر 91 12:42
vaaaay maghnee behesh miyad kheyli
رسول
27 آذر 91 13:14
عکس با مقنعش خیلی باحاله خدایی پیشاپیش یلدا مبارک دوستون دارم من آپم بووووووووووووووووووووس
زهره مامان آریان
28 آذر 91 23:16
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
ثمین
30 آذر 91 14:42
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
رسول
5 دی 91 0:22
نی نی ما هم فردا میاد اینم سایتش www.peranses.niniweblog.com
زهره مامان آریان
6 دی 91 1:50
بیا آپ کن دیگهههههه هی میایم و می بینیم خیری نیست.دیگه دارم کفری میشمااااا امیرعلی جونم رو ببوس.
z
6 دی 91 17:22
وا دیگه عکس قحطی بود عکس از توالتش گذاشتید
رسول
6 دی 91 23:57
هوراااا عمه شدم
مامان بردیا
9 دی 91 16:36
دندون جدید مبارک دگ دگ کوچولو
مامان بردیا
11 دی 91 16:28
اسم اون بازی جورچین مشاغله.خارجیه.
مامان اميرحسين
30 دی 91 13:08
واي چقدر من از پستات عقب افتادم ببخشيد كه خيلي وقتم كمه ،نگران نباش خودش به مرور عادت ميكنه بره دستشويي
مامان شازده اميرحسين
18 بهمن 91 16:50
واي واي واي شطرنجي كنيد!!!!!!! بازم خوبه زشتش پيدا نيست!!!!!!